Kindervissen tijdens de kermis in De Rijp

Maandag, 31 augustus 2015

Op Zondag morgen om 11.15 op de tuingracht! Alle kinderen van Graft de Rijp mogen gratis meedoen aan deze wedstrijd. Er is voor iedereen na afloop een prijs! We hebben verschillende groepen 0-5 jaar / 6-7 jaar / 8-9 jaar / 10-11 jaar / 12-15 jaar. Er zijn vele leden en bestuursleden van de viscollege de hengelaar bij die kunnen helpen als er iets niet goed gaat, en kunnen instructie geven hoe de vis van de haak gehaald kan/moet worden en hoe de vis zo onbeschadigd mogelijk natuurlijk weer terug gezet kan worden.

Zelf meenemen een hengel, witbrood, wormen,  maden.