Arjan Sanders wint de Winterbaars wedstrijden 2015/16

Maandag, 21 maart 2016

Arjan Sanders wint de winterbaars wedstrijden die georganiseerd zijn door onze vereniging

De Rijp. Zondag 20 maart werd de laatste baars wedstrijd gevist.

Om 7:30 uur kwamen de vissers bij Café Oudejans bijeen om onder genot van een koppie koffie de stekken te verloten.

Er zou gevist worden op het Zuideinde en op de Zuiddijk.

Op de eerste stek wist Arjan 11 baarsjes te vangen en op de tweede stek maar 3. Nu werd het spannend, Jeroen Buis die na zes wedstrijden gelijk stond en Eric Kuiper maar een paar punten er achter deden hun uiterste best om nog in te lopen.

Maar op de laatste stek wist Arjan er echter nog 13 te vangen en Eric nog zeven. Toen alle visjes waren geteld , werd er in het café een broodje bal gegeten, waarna de prijsuitreiking plaats vond.

Op de eerste plaats geëindigd met 21 punten Arjan Sanders ( links op de foto, die de wisselbeker uithanden krijgt van Andries De Jong).

Tweede is geworden Eric Kuiper met 23 punten.
En Jeroen Buis met 27 punten een goede derde plek.

Alle andere 20 vissers hadden ook allemaal een prijs , variërend van een nieuwe hengel, een flesje drank tot een diner bon.
Al met al , een geslaagde afsluiting van de winterbaars competitie. Heren vissers bedankt en tot het volgende seizoen.

Tekst en beeld: Ronald Koek