Jaarvergadering Hengelaar Vrijdag 3 Februari 20.00 uur

Dinsdag, 17 januari 2017

Vrijdag 3 Februari om 20.00 uur houden wij onze jaarlijkse vergadering in Het Rijperhuis aan de driemaster in De Rijp. Direct na de vergadering geeft ARJAN POSTMA een lezing over de natuur en vissen in de Eilandspolder. Toegang is alleen voor leden.

Wil je dit niet missen en je bent nog geen lid, kijk dan op deze site hoe je lid kan worden. Dat kan al vanaf 7 euro per jaar. En dan mag je vissen in de omgeving van De Rijp.

Hierbij nodigen wij alle leden uit op de jaarvergadering van onze vereniging “Viscollege de Hengelaar”, welke gehouden wordt op vrijdagavond 3 februari 2017 in het Rijperhuis

Adres: Sloep 1,
1483 HA De Rijp
aanvang 20.00 uur.

Voor vragen of opmerkingen:        viscollegedehengelaar@gmail.com

Agenda Jaarvergadering Viscollege de Hengelaar dd. 3 februari 2017.

Opening
Notulen vorige vergadering, ligt ter inzage.
Jaarverslag secretaris, Gerard de Boer
Verslag kascommissie, Tom Taam, Jaap Stelder, reserve Ab Ringeling
Jaarverslag penningmeester, Ronald koek, ligt ter inzage.
Benoeming lid kascommissie
Mededelingen voorzitter,
Visstand beheer Eilands polder
Bestuursverkiezing: Aftredend en herkiesbaar zijn de bestuursleden Jos Taam en Piet van Marle.
Voor de herkiesbare leden van het bestuur kunnen tegenkandidaten worden gesteld tot 2 dagen voor de vergadering.
De kandidaatstelling dient schriftelijk te gebeuren met handtekeningen van tenminste 5 leden en een verklaring van de kandidaat, dat hij/zij bereid is de functie te aanvaarden als hij/zij wordt gekozen.
Verslag diverse commissies’
Dirk Prins, Snoek en Snoekbaarswedstrijden
Hans Schrama, Witviswedstrijden
Dries de Jong, Jeugdwedstrijden
Piet van Marle, Winterwitvissen
Ronald Koek, Winterbaarswedtrijden
Robert de Boer Website en facebook

Contributie verhoging,
Ledenadministratie onder brengen bij Sportvisserij Nederland.

Rondvraag.

Sluiting

Na afloop van de vergadering geven  Arjan Postma een presentatie over snoekvissen en hun viservaringen.

En daarna Jaap Stelder en Bert Bruine een lezing hoe zij toch elke keer weer zoveel van die mooie snoeken kunnen vangen!