Het Bestuur

Het bestuur ziet er als volgt uit:

Voorzitter:
 Robert de boer
Website en Media  - Snoekwedstrijden

Secretaris:
Gerard de Boer
Witviscommissie
Boeijerstraat 130

1483 TL  DE RIJP

Penningmeester:
Ronald Koek
winter baars competitie

Algemene bestuursleden:
 Andries de Jong
 Jeugdcommissie  / Winterbaars
 Dirk Prins

Cas Lambalk

Marnix Wolthuis

Welkom bij Viscollege de Hengelaar in De Rijp, waar gepassioneerde vissers samenkomen onder het deskundige leiderschap van ons toegewijde bestuur. Ons team van ervaren en enthousiaste individuen zet zich in voor het bevorderen van de viservaring in de betoverende omgeving van de Eilandspolder.

Bestuursleden:

Voorzitter: Robert de Boer - Leidt het bestuur met vastberadenheid en visie, waarbij hij streeft naar een bloeiende visgemeenschap in De Rijp.
Secretaris: Gerard de Boer - Zorgt voor een gestroomlijnde communicatie binnen de vereniging en beheert belangrijke documentatie om ervoor te zorgen dat alle leden goed geïnformeerd zijn.
Penningmeester: Ronald Koek - Bewaakt zorgvuldig de financiële gezondheid van de vereniging, waardoor we betaalbaar en toegankelijk blijven voor alle visliefhebbers.
Jeugdcommissie: Andries de Jong - Koestert de toekomst van de hengelsport door zich te richten op de jeugd, hen te betrekken en te inspireren om van de prachtige viswateren te genieten.
Algemeen Bestuursleden: Cas Lambalk en Dirk 'Pins' - Brengen diversiteit en expertise in ons bestuur, met een gedeelde passie voor het vissen in de Eilandspolder.
Viscollege De Hengelaar in De Rijp:

Gelegen in de betoverende omgeving van de Eilandspolder, biedt Viscollege De Hengelaar een unieke viservaring voor iedereen. Met een overvloed aan baars, snoek, witvis en karper is het water van de Eilandspolder een waar paradijs voor elke visliefhebber.

Vispas:

Bij Viscollege De Hengelaar streven we ernaar om de viservaring voor iedereen toegankelijk te maken. Daarom bieden wij de goedkoopste vispasopties, waardoor je onbezorgd kunt genieten van al het moois dat de Eilandspolder te bieden heeft.

Sluit je aan bij Viscollege De Hengelaar en ontdek de serene schoonheid van de viswager in de Eilandspolder. Samen met ons toegewijde bestuur zorgen we ervoor dat jouw visavonturen onvergetelijk worden. Word vandaag nog lid en duik in de wereld van baars, snoek, witvis en karper met de vriendelijke gemeenschap van Viscollege De Hengelaar!