Witvis wedstrijden 2020

We vissen 5 Donderdag avonden en 3 Zaterdag ochtenden in de buurt van de Mieuwijdt in Graft - De Rijp op witvis zoals Voorn - Brasem - Karper ect.

Na afloop van de vis sessie verzamelen we ons achter bij de senioren woningen op het Galjoen, waar de gevangen vis wordt gewogen.
Alleen levende vis wordt geteld - Dus het is erg belangrijk dat de vis met zorg wordt behandeld en weer terug gezet wordt.

Vis methodes en aas zijn vrij. Veel vissers kiezen voor de feeder methode, maar ook met de vaste hengel is er goed vis te vangen.

Datum (en tijd) Donderdag 04-06-2020 19:00 uur t/m donderdag 04-06-2020 21:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Donderdag 07-05-2020
Inschrijfgeld €5,00
Lidmaatschap vereist
Plaats De Rijp - wateren rond de Mieuwijdt
De Rijp - Wateren in de buurt van de mieuwijdt
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Doelgroep
Heren, dames, junioren

We vissen 6 Donderdag avonden en 2 Zaterdag ochtenden in de buurt van de Mieuwijdt in Graft - De Rijp.

Organisator(en) Viscollege De Hengelaar