Lid worden?

Wilt u lid worden van onze vereniging?
Dat kan door via de knop "vergunningen" een vergunning aan te vragen. Daarna bent u automatisch lid van onze vereniging en ontvangt u de grote vis pas via de post.
en u ontvangen een digitale vergunning zodat u direct kunt gaan vissen.

Bent u lid bij een andere vereniging en wilt bij ons lid worden. Zeg dan u vergunning op voor December en bestel via onze website uw nieuw vergunning in Januari.  U ontvangt dan een e-mail waarmee u direct kan gaan vissen. Uw pasje volgt enkele dagen later per post.

Maar u kunt  ook een e-mail schrijven aan:

Gerard de Boer
viscollegedehengelaar@gmail.com

Vermeld daarbij:

Uw naam (zoals die op uw rijbewijs, Id of Paspoort) staat
Adres gegevens
geboorte datum
(man of vrouw)

U ontvangt dan snel van ons een lidmaatschapskaart en een contributie nota van 8 euro.
(met deze lidmaatschapskaart mag u in de bebouwde omgeving van De Rijp vissen) zie onderdeel vergunningen met de beschreven beperkingen.

Of:
U kunt direct bij Restaurant Oudejans, Rechtestraat 108 in De Rijp bij de bar uw verenigingskaart/vergunning ophalen tegen betaling van 8 euro.  (makkelijker kan het niet)

Viscollege de Hengelaar is leukste vis vereniging van nederland, bij ons kunt u de vispas bestellen voor 33 euro!