Wilt u lid worden van onze vereniging?

Voor een grote vispas gaat u naar " VISPAS AANVRAGEN" en vraagt daar de pas aan, dan bent u ook automatisch lid van onze vereniging, en ontvangt u digitaal een vispas waarmee u direct kunt gaan vissen. En na enkele dagen ontvangt u dan per post uw definitieve vergunning.

OF

Bij Cafe Restaurant Oudejans, Rechtestraat 108 in De Rijp, kunt u aan de bar uw vereniging vergunning/kaart ophalen tegen betaling van 8 euro.  ( daarmee kunt u direct gaan vissen in het water binnen de gemeente grenzen van Graft De Rijp, zie onderstaande kaart)

OF

Stuur dan een mail naar ons secretariaat:

Gerard de Boer
viscollegedehengelaar@gmail.com

Graag de volgende gegevens vermelden in uw e-mail:

Volledige naam (zoals op uw rijbewijs of Id kaart)
adres gegevens
geboorte datum.

Na enkele dagen ontvangt u een lidmaatschap kaart en een contributie nota van 8 euro
Met deze kaart mag u dan in de directe bebouwde omgeving van De Rijp gaan vissen. (zie kaart )
Het rood omleidde gebied behoort niet tot ons gebied.