BOA's Alkmaar gaan ook in De Rijp controleren op de vis vergunning

Zondag, 14 februari 2016

Sinds Graft De Rijp is samen gegaan met Alkmaar, gaan de BOA's uit Alkmaar ook controleren in De Rijp en Graft op het hebben van een visvergunning.

De Bijzondere Opsporing ambtenaren van de Gemeente Alkmaar kunnen en mogen ook controleren op het hebben van vergunningen t.a.v. de visserij wet.
Dat betekend dat bij het vissen in Graft De Rijp u vanaf heden vaker gecontroleerd kunt worden op het hebben van de juiste vergunningen.

Wij als vereniging "Vis College De Hengelaar"  hebben een speciale regeling dat u in de directe bebouwde omgeving van Graft de De Rijp mag vissen met een lidmaatschap kaart van onze vereniging.  Deze kost euro 7 voor een heel jaar.
(Let op, het water achter graft richting Noordeinde en Schermerhorn valt niet binnen deze vergunning, Dit water wordt nl. beheerd door Staatsbosbeheer)

U kunt natuurlijk ook een Vispas aanschaffen via onze website, en dan kunt u een heel jaar in bijna heel nederland gaan vissen.

Stuur een e-mail met uw NAW gegevens naar: Viscollegedehengelaar@gmail.com en geef aan dat u lid wilt worden, en u ontvangt een lidmaatschapskaart, en een contributie nota van 7 euro. (zie hoe wordt ik lid)

Maar sneller en gemakkelijker kunt u lid worden door een vergunning/lidmaatschap te kopen aan de bar van Restaurant Oudejans, rechtestraat 108 in De Rijp.