Grote opkomst bij onze jaarvergadering

Zondag, 14 februari 2016

Zeer grote opkomst op onze jaarvergadering. Zou dit gekomen zijn omdat de broers Wolthuis gingen vertellen hoe zij toch altijd zoveel snoek vangen?

Omdat we al 2 jaar achter elkaar een hoge opkomst hebben tijdens onze jaarvergadering overweegt het bestuur om volgend jaar over te gaan naar de grote zaal in het Rijperhuis.

Elk jaar houden enkele leden van onze vereniging na de jaarvergadering een lezing hoe zij toch zo goed vis kunnen vangen.
Dit jaar waren het de broers Wolthuis die een heel mooi verhaal hebben gehouden over hun visreizen naar Zweden.
Ondersteund door een Powerpoint presentatie hebben zij de aanwezigen verteld hoe ze daar in Zweden vis vangen.
Het was een mooie presentatie en alle leden waren met aandacht aan het luisteren.

Na afloop werd er zoals gewoonlijk een biertje geopend en was er zoute haring om de avond af te sluiten.