Leden administratie gaat over naar Sport visserij Nederland

Maandag, 6 september 2021

Beste leden, viscollege de Hengelaar. De ledenadministratie vervult een belangrijke en zeer arbeidsintensieve rol in het verenigingsleven. Het versturen van de acceptgiro’s en herinneringen, het maken van incassobestanden en het registreren van de betalingen kostte onze vereniging veel tijd, geld en energie.

Het bestuur van viscollege “de Hengelaar” De Rijp heeft daarom besloten om gebruik te maken van de service ledenadministratie van Sportvisserij Nederland. Wat houdt dit precies in voor u?

Sportvisserij Nederland zal begin november de contributie incasseren namens viscollege “de Hengelaar” de leden zonder automatische incasso ontvangen half november een factuur met acceptgiro en machtigingsformulier.

Na betaling stuurt Sportvisserij Nederland de VISpas rechtstreeks naar u toe. Deze is natuurlijk ook geldig voor de Eilandspolder.
Let op, voor de betaling geldt dus een andere IBAN, namelijk NL 04 INGB 0650393872 ten name van Sportvisserij Nederland.

Dit houdt echter in dat de leden, die veranderingen willen doorgeven, dit nu rechtstreeks moeten doen bij Sportvisserij Nederland via www.mijnsportvisserij.nl of per e-mail: ledenadministratie@vispas.nl en via telefoon 0900-2025358 (€1,00 per gesprek).

Let op, Leden die alleen een vergunning willen voor de Eilandspolder kunnen deze € 8,- overmaken op het bankrekening nummer van Viscollege “de Hengelaar” NL07 RABO 0 3569 55 273

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van viscollege “de Hengelaar”

Viscollege de Hengelaar,