uitslag winterwitten 2015

Zondag, 1 maart 2015

Uitslag Winterwitten 2015

Zondag 1 maart, 6 winterwitters verzamelen zich bij Café Oudejans.
Scheidsrechter Jotsen.
Wij hadden echter op 10 vissers gerekend n.a.v. het aantal opgestoken vingers na de laatste snoek wedstrijd.
Er werden 3 rakken gevist van ieder een half uur.
Bij baars wedstrijden gaat het om het aantal en voor maatbaarzen worden extra punten gegeven.
Bij snoek en snoekbaarzen gaat het om het aantal en lengte, die ook weer punten opleveren.
Bij witvissen gaat het om het gewicht. Dus een nieuw idee was om te gaan winterwitten om het AANTAL.
En dan nu de uitslag: totaal aantal vissen 55
Nr.1 Piet van Marle met 25 stuks (wisselbeker+ slibtong + kabeljauw + rode wijn)
Nr.2 Stephan Wolthuis met 22 stuks (geen beker , maar wel slibtong + mosselen + rode wijn)
Nrs. 3 t/m6  8 witvissen (Ronald Koek, Dirk Prins ,Albert Bergen en Dries de Jong; dit in willekeurige volgorde)
Zij konden kiezen uit chocolade, kip, kiprollade, hamlappen, kalkoekfilet, fricandeau etc.
Al met al: een geslaagde en vooral een gezellige viswedstrijd met een nog leukere afsluiting in oudejans.